DIA DE LA PAU 2017.

El dia 30 ens vam trobar tots al pati per celebrar el DIA ESCOLAR DE LA NO VIOLÈNCIA I DE LA PAU. Durant uns dies a les aules hem estat parlant i reflexionant sobre la Pau.
La Pau en nosaltres mateixos, entre els amics i amigues, amb totes les persones. A l’escola volem ajudar als infants a ser millors persones i a relacionar-se pensant en els altres, amb empatia, posant-se en el lloc de l’altre, sense violència, resolent els problemes parlant, amb el diàleg…
En el món, sabem que hi ha llocs on no hi ha Pau. I aquest any pensem especialment en les persones de Síria, i d’altres llocs, d’on han de marxar per buscar un lloc per viure millor, són refugiats de guerra que busquen la Pau.
“Imagine” de John Lennon canta a la Pau entre les persones del món “Imagine all the people living in peace” (imagina tota la gent vivint en Pau), parla de solidaritat entre les persones de tot món.
El poema de la Joana Raspall que hem treballat tots “Podríem” parla de l’empatia entre les persones del món, per un món millor.

Tots desitgem viure en pau i en llibertat.

Escola Teresa Claramunt, gener 2017                                                                                                     Aquí teniu un petit vídeo.