Cursa del 25è aniversari

Benvolgudes famílies,

Un any més, i molt especialment aquest curs, coincidint amb el 25è aniversari de l’escola, hem dut a terme la Cursa de l’Escola on alumnes, exalumnes, famílies i mestres van poder gaudir d’una activitat matinal conjunta molt bonica.

Us deixem fent clic aquí les fotografies de la Cursa de l’escola realitzades pel Sergio Hernández.

Agraïments:

• A l’Anabel Conde, mestre d’EF de l’escola per la seva implicació i voluntat.
  • Als voluntaris/es per la organització de l’esdeveniment (AFA) i al Marc (equip de so, speaker, música).
  • A l’Ajuntament de Sabadell.
  • A la comissió de mestres que han proposat crear el cartell a partir dels dibuixos dels alumnes i la cursa boja, gràcies pel vostre suport.
  • A la fruiteria Rosario per col·laborar any rere any en la cursa de l’escola oferint fruita de manera gratuïta.
  • A la Policia Municipal per la seva col·laboració, especialment aquest any, i per la seva presència durant la cursa. Ens han facilitat disposar de tota la illa de carrers lliure de cotxes, que no havia passat mai! I ens han posat tanques en tota la illa de carrers de la cursa. Moltes gràcies!
  • Al Sergio Hernández per la realització de les fotografies de la Cursa i la seva disposició.
  • Als alumnes, famílies i mestres.