Convocatòria d’eleccions al Consell escolar 2023

Eleccions_CE-2024

D’acord amb la Resolució EDU/3014/2023, es convoquen eleccions al Consell escolar de l’Institut Vallès atenent el calendari que es detalla en la convocatòria adjunta. Des de la direcció, volem animar-vos a participar en aquestes eleccions, ja que el Consell Escolar és l’òrgan que pren decisions que afecten la bona marxa del centre. Els que creiem en la col·laboració i en el consens com a clau d’un bon funcionament de l’institut pensem que només amb una bona participació es garanteix el necessari diàleg de tota la comunitat educativa.

CONVOCATÒRIA D’ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR 2023

Procés i terminis

El següent document s’ha enviat a les famílies explicant el procés i terminis per la renovació del Consell escolar:

Carta a les famílies – Eleccions al Consell Escolar