Comunicat de vaga 8M

Benvolgudes famílies,

Demà divendres 8 de març de 2018, Dia Internacional de les Dones, les organitzacions sindicals IAC, I-CSC, CGT, CNT, SUTSO, CO.BAS, AST, SINDI.CAT i Confederació Intersindical han convocat una jornada de vaga general de 00.00 a 24.00 hores. I  els sindicats CCOO, UGT i USOC han convocat una jornada de vaga general de 2 hores per al mateix dia.

A la nostra escola, en aquests moments, hi ha 5 mestres que s’han adherit a la vaga. Per aquest motiu us demanem la vostra comprensió i col·laboració, i us agrairíem que, el demà dia 8 de març, aquelles famílies que teniu fills i filles als cursos de 6è, i al SIEI, no els/les porteu a l’escola, en solidaritat amb els/les mestres que aquest dia estaran exercint el seu dret a la vaga. També afectarà a l’Educació Física de 1r a la tarda. En aquests grups no podem garantir una activitat lectiva normal.

Tot l’equip de mestres treballem en defensa dels drets humans i els drets socials i en aquest cas pels drets de les dones. La nostra tasca amb els infants està encaminada a educar-los per a la no discriminació de sexe i gènere, per a la coeducació, per a la igualtat entre les persones i en contra dels abusos i els assetjaments. Sempre la nostra tasca educativa va en aquest camí i procurem tenir aquest compromís present en el nostre fer de cada dia.

Gràcies per la vostra atenció. Restem a la vostra disposició per a qualsevol dubte i aclariment.

Cordialment,

Susanna Mulet

Sabadell, 7 de març de 2019

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *