Dia mundial de l’aigua #escolesperlebre

Recuperant un petit acte reivindicatiu, que es va perdre durant la pandèmia, els centres del municipi adherits a la xarxa d’Escoles Verdes (Escola Riumar, Escola l’Assumpció i l’Institut de Deltebre) conviden a la resta de centres del Delta a participar en una acció conjunta en forma de diada reivindicativa i sensibilitzadora a Deltebre.

L’alumnat dels centres de Deltebre, de Sant Jaume, dels Muntells, de l’Onada i de l’Escola Bressol els Hortets es trobaran el pròxim 20 de març al Parc Fluvial de Deltebre per penjar una pancarta i compartir un matí reivindicatiu amb motiu del Dia Mundial de l’Aigua (22 de març). Aquest any, el lema és Gota a gota, l’aigua s’esgota! L’acte gaudirà de la intervenció de l’escola municipal de música Espiga d’Or i del cantautor local Miquel Rullo.

La intenció és poder celebrar conjuntament aquesta diada els pròxims anys apropant així els objectius de desenvolupament sostenible a l’alumnat, les famílies i la comunitat educativa del nostre entorn.

Cafè en famílies “L’ús de les pantalles en la infància”.

En el marc de les activitats organizades amb el programa PEMOE-PROA+, hem organitzat el primer Cafè en famílies “L’ús de les pantalles en la infància”. Mireia Pagà del Centre Impulsa’t i Ainhoa Oliver van dinamitzar la xerrada. Ens vam quedar amb ganes de més. Gràcies famílies per formar-hi part.💟💟💟

Ens visiten els companys de 1r d’Eso

Els alumnes de 6è han tingut una visita molt especial. Alguns dels nostres ex-alumnes que aquest curs estan estudiant 1r d’ESO han vingut a explicar-los la seva experiència a l’institut, els canvis que han trobat, el funcionament… Així els nostres alumnes ja es poden anar preparant per fer el canvi perquè ja gairebé tenen la Primària acabada. Moltes gràcies a tots!!

Carnaval a l’Escola Sant Miquel 2024

La setmana més esperada i divertida del curs!! Com ens agrada a grans i petits la setmana del Carnaval, amb totes les consignes del Rei Carnestoltes i les disfresses fetes per nosaltres que lluim a la rua. Ens ho passem genial!
.
Donem les gràcies a L’AMPA de l’escola Sant Miquel per la xocolatada que sempre ens prepara el dia de la rua!!!

Activitats Nadalenques

El final del primer trimestre va acabar amb moltes activitats nadalenques: vam fer cagar el Tió, en va visitar el Patge Melgabal i el Pare Noel, vam decorar tota l’escola amb motius nadalencs, vam fer una cantada de Nadales….I sobretot, vam gaudir molt de la màgia d’aquests dies!!

La Marató 2023

Avui col·laborem amb La Onada amb la recollida de diners per a la la Marató de TV3. Hem preparat un mercat solidari i una xocolatada solidària organitzada per l’AMPA. Estem molt contents de aportar el nostre granet de sorra amb la Marató. Gràcies a tots per participar!