Pastorets de P5

Els dies 18, 19 i 20 de desembre els nens i nenes de P5 van voler celebrar l’arribada del Nadal representant ELS PASTORETS, una de les obres més representatives del folklore català. Al llarg dels tres dies van poder veure l’espectacle tots els alumnes de l’escola i els familiars dels protagonistes.

Les tres representacions van ser un èxit!! Moltes felicitats a tots els petits grans actors i actrius!!!

Si cliqueu a la imatge podreu veure més fotografies.

Decoració de Nadal mitjançant tallers d’intercicle

Mireu quina decoració que hem fet enguany per celebrar el Nadal!

Ens hem organitzat per tallers entre grans i petits i ens hem ajudat mútuament per elaborar els arbres que han servit per decorar el vestíbul de primària. Ha estat una experiència molt maca ja que ens agrada ajudar als companys més petits i que ens ajudin els companys més grans! Si cliqueu la imatge veureu les fotografies de tot el procés.

Fem esgrima a 2n

Els alumnes de 2n hem pogut fer alguna sessió d’esgrima i aprendre aquest esport a l’hora d’educació física.  Vàrem poder fer lluites amb la careta i les espases després de practicar una mica els diferents moviments de la lluita amb unes espases més flexibles per no fer-nos mal. Mireu que bé que ens ho vàrem passar aprenent aquest nou esport! Cliqueu la fotografia per veure’n més.

Els de primer aprenem Esgrima

Aquest trimestre hem pogut gaudir d’una classe d’esgrima a l’hora d’educació física. Després de practicar amb espases de foam, hem pogut experimentar la lluita amb la careta i espasses. Va ser molt emocionant i vàrem estar molt atents a les explicacions per no prendre mal. Mireu les fotografies de les nostres pràctiques i combats clicant a la següent imatge.

Cicle Inicial menja Castanyes

Després de fer els tallers de la Castanyada el matí, la festa va continuar a la tarda cantant una cançó de Castanyada tota l’escola conjuntament i després ens van repartir castanyes unes castanyeres molt simpàtiques. Estaven boníssimes!

Mireu i cliqueu a la foto per veure com ens les mengem!

TALLERS DE CASTANYADA – 2017

El dia 31 d’octubre hem celebrat la Castanyada i, aquest curs com a novetat, el matí tota l’escola ha fet uns tallers relacionats amb la festa. Cada classe dels nens de Cicle Mitjà i Cicle Superior s’han repartit per Educació Infantil i Cicle inicial per ensenyar-los a fer manualitats relacionades amb la Castanyada. Ens ha agradat molt fer aquests tallers, tant els grans com els petits.

Mireu el recull de fotografies, clicant a la fotografia, que ens mostren tot el que hem fet!

Treballem la funció de relació a 6è

Durant aquest final del primer trimestre, els nens i nenes de 6è hem treballa la funció de relació. Una part d’aquesta funció consistia en conèixer bé tots els sentits. És per això que ens vam distribuir en grups, on cadascun s’especialitzava en un sentit concret. Vam elaborar un mural i després vam fer una exposició oral per explicar-ho a la resta de companys i companyes.

Va ser molt interessant i vam aprendre moltíssim!

Si cliqueu damunt de la imatge podreu veure com ho vam fer.

Els nens i les nenes de P5 estem preparant els Pastorets!!!!!

Els nens i nenes de P5 estem molt enfeinats preparant els Pastorets. Hem fet un càstig per escollir el paper de tots els actors, hem pensat com podríem fer els decorats, quins materials necessitaríem, com ho hauríem de fer i ens hem posat mans a l’obra!!

Cliqueu sobre la imatge i podreu veure més fotografies.

Ja veureu quins Pastorets més bonics i divertits que farem!!!!