DIA MUNDIAL DE LA CONSCIENCIACIÓ SOBRE L’AUTISME

Amb motiu de la celebració del dia mundial de la conscienciació sobre l’autisme (dia 2 d’abril), a l’escola hem fet un seguit d’activitats per conèixer i trencar tòpics sobre aquesta síndrome o espectre que NO malaltia. Ens hem adonat que és una manera diferent d’entendre el món i que amb respecte i coneixença tots podem ser més feliços.

Entre les activitats realitzades podem trobar: unes pancartes penjades a l’escola, un mural fet amb diversitat de papers i amb tonalitats blavenques amb les que es simbolitza l’autisme, hem visionat uns vídeos informatius, un trivial sobre el que sabem i finalment un dossier amb allò que hem après.

Sovint les dificultats sobre aquesta i d’altres qüestions radiquen en el desconeixement. Quan entenem què passa podem tenir una visió crítica i actuar en conseqüència.

La diversita és positiva! No creieu que si tots fóssim iguals els món seria molt avorrit? Aneu rumiant la resposta…

Aquí us deixem unes imatges d’aquestes activitats.

FOTOS

3 comentaris

  1. manoli

    Un gran treball!!! Esperem que es vagi entenen més aquest espectre i que entre tots fem la vida més fàcil i comprensiva vers les persones que el pateixen. Felicitats!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>