XV Trobada de corals a Girona

El passat dimarts 25 d’abril de 2017 tots els alumnes de cicle inicial i cicle mitjà vam anar a Girona, a l’Auditori Palau de Congressos a la XV Trobada de Corals d’ed. Infantil i Primària. A la nostra escola no tenim una coral pròpiament dita, però a tots i totes ens agrada molt cantar.
Com en edicions anteriors, vam interpretar dues peces: “País Blanc” (David Melgar i Gibert D´Artze) i “Kokoleoko” (trad. Ghana) nosaltres sols. La Rita Pich, la Jordina Planas i la Joana Godo ho van fer amb els seus instruments, l’arpa i els violins, respectivament i la Clara, d’ed. Física ens va acompanyar amb la flauta travessera. Ho vam fer molt bé!.
Després de veure i escoltar les actuacions de les altres escoles i corals que també ho van fer molt bé, va tocar el torn de cantar tots i totes junts tres cançons més: “Tinc armaris farcits de somnis” (Tom Patxon i Toni Giménez), “Si fos ocellet” (trad. Catalana) i “El cant per a les trobades de primària” (Constantí Sotelo).
Com sempre, va ser una experiència fantàstica. Aquí us deixem una mostra de la nostra actuació.

Programa Trobada