XIII Certamen de lectura en veu alta

Els alumnes de cicle mitjà i superior han participat al XIII Certamen de lectura en veu alta.
Es va escollir un candidat de cada cicle per participar als quarts de final. A cicle mitjà hi participa en Biel Serra i de cicle supeiror la Jana Isach. A part d’aquests candidats, també van escollir dos alumnes que els puguessin substituir en cas que no hi poguessin anar els titulars. A cicle mitjà hi ha la Júlia Matas i a cicle superior en Marc Pigem.
Durant aquest trimestre els quatre alumnes s’han llegit els llibres dels quals s’han extret els fragments de les lectures i després s’han preparat els fragments pel certamen. Tots quatre han treballat de valent per preparar-se el més bé possible les lectures.
Finalment avui s’han celebrat els quarts de final a Figueres; els dos candidats han llegit molt bé, però no han passat l’eliminatòria.
Des de l’escola felicitem als quatre alumnes per l’esforç que han fet en la preparació de les lectures, felicitem a en Biel i a la Jana per com han llegit davant el públic i els encoratgem a tots a continuar llegint, i qui sap si un altre any, poden guanyar el concurs!

Podeu veure el nom dels guanyadors i les fotos que va fer l’organització en aquest enllaç:

1. nuri

Felicitats a tots per la iniciativa i la valentia!!
    Fa gairebé 40 anys que llegeixo i només de pensar a fer-ho en veu alta i sobre un escenari segur que em tremolaria la veu, pot ser fins i tot les cames. 😉

Bon Sant Jordi lectors.