Xerrada per a PARES i ALUMNES sobre els REFUGIATS

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu, aquest segon trimestre, hem estat treballant, cada curs al seu nivell, el que està passant amb les persones que per motius ben diversos, la guerra principalment, es veuen obligats a desplaçar-se cap a casa nostra per buscar-hi refugi i acolliment. Malauradament aquest camí comença amb por i incertesa i amb els dies i mesos acaba essent per a la gran majoria un malson.

Com a centre creiem que és important que tots plegats ens conscienciem del que està passant no tant lluny de casa nostra.

És per això que us convidem a la Xerrada:

Refugiats. De Síria a l’Europa dels drets humans.

Que tindrà lloc el proper dimarts dia 14 de març a les 19h.
Vindran al centre representants de l’entitat RefuGis a explicar-nos la seva experiència personal en camps de refugiats a Grècia i a Belgrad i quines tasques hi realitzen. També els acompanyarà en Baker, un noi Sirià que finalment l’estiu passat va poder arribar a Catalunya i que l’ha acollit una família de Mataró. Ell també ens explicarà tot el que ha viscut en el seu llarg i dur camí fins casa nostra.
Pensem que és una bona oportunitat per conèixer aquesta realitat en boca de qui l’ha viscut en primera persona i posar rostre i nom a una realitat que a vegades vivim des de la distància i impotència.

La xerrada és oberta a totes les famílies de l’escola i a altres persones que penseu que els pugui interessar malgrat no ser de l’escola.
Pel que fa als alumnes el contingut va destinat principalment als alumnes de cicle mitjà i cicle superior.

Aquest mateix dia, un cop acabat l’acte, es farà entrega de la guardiola solidària amb l’import recollit. Heu de saber, que com a centre hem triplicat la quantitat demanada!!!!

Moltes gràcies per la vostra solidaritat i us esperem a la xerrada!!!