Últims assajos de Cantània 2016

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Avui els alumnes de cicle superior ja han fet l’assaig general de l’espectacle de Cantània 2016 ! El dia s’acosta i estem tots molt nerviosos… i és que participar en una cantata amb músics professionals en directe és molt emocionant! Aquest any la cantata es titula “Babaua, les desventures de Mimí“.
L’espectacle es farà al Teatre Jardí de Figueres, el  dissabte dia  21 de maig. Aquest any farem dues  actuacions, una a dos quarts de 5 de la tarda i una altra a les 8 del  vespre. Les families dels alumnes  de cicle superior ja  tenen les seves entrades, però si algú no sap què  fer dissabte a la tarda, una bona opció és venir a    veure  els seus companys grans en un espectacle musical de  nivell professional, divertit i molt vistós. A l’escola encara  ens  queden algunes entrades per vendre, i si no, podeu  adquirir-les el mateix dia del concert (si en queden !).

La Mimí és una joveneta càndida i innocent, que viu preocupada pel seu aspecte, per la seva coqueteria. Amoïnada per la dificultat de trobar promès, desencisada perquè cap dels seus pretendents no li fa el pes, Mimí rebrà l’ajuda de Cupido. Un Cupido múltiple, que li ofereix un pacte ben original: l’ajudarà a trobar l’home dels seus somnis, si ella accepta fer un fascinant viatge pel temps i l’espai. Un viatge que permetrà la Mimí conèixer personatges i esdeveniments que han tingut una importància capital en l’evolució tecnològica de la humanitat. D’aquesta manera, Mimí descobrirà el gust per l’aprenentatge i s’oblidarà de les banalitats supèrflues que l’havien preocupat fins que va topar amb Cupido. I, tot aprenent, Mimí entendrà que el veritable amor està íntimament relacionat amb la voluntat d’estimar, més que no pas amb la facultat de seduir.

Música: Jordi DomènechText: Pere RieraDirecció Musical: Josep Prats i Elisenda Carrasco i RibotINTÈRPRETS: Oriol Martí, contrabaix
Jordi Domènech, piano
Oleguer Bertran, trompa
Jordi Guasp, trompa
Imma Lluch, viola
Pere Bartolomé, violí
Aleix Puig, violí
Quico Pugès, violoncelAnna Moliner i Miquel Cobos, solistes

Ignasi Tomàs, director d’escena

Aquesta cantata serà cantada per uns 42.000 nens de 3r, 4t, 5è i 6è d’Educació Primària durant els mesos d’abril, maig i juny de 2016 a L’Auditori de Barcelona, El Vendrell, Figueres, Granollers, Manresa, Mataró, Olot, Reus, Sant Cugat, Vic, Vilafranca del Penedès, Parla, Saragossa, Sevilla, Valladolid, Brussel•les (Bèlgica), Biefeld (Alemanya), Koblenz (Alemanya) i Neustadt (Alemanya).

Per anar fent boca, us deixem un parell de vídeos de recordatori de la Cantània 2015, “Al bell mig de la Terra”

Reportatge Tramuntana TV

Vídeo de la cantata sencera

1. Isabelle Rubis

Quantes ganes tenim de veure la cantània ! Sempre és un espectable molt emocionant … això gràcies a la importantíssima feina de les mestres. Un gran treball !