Sortida a les Ruïnes d’Empúries CS

El divendres 10 de febrer els alumnes de 5è i 6è vam anar d’excursió a les Ruïnes d’Empúries.
Primer vam visitar la ciutat romana, on vam poder veure el fòrum, una casa (domus), les termes i vam veure com estaven distribuits els carrers de la ciutat, els romans ho tenien tot molt ben organitzat! Seguidament vam anar a la ciutat grega, on vam poder descobrir els diferents edicifis a través d’una gimcana: el macellum, l’àgora, la factoria de salaons, el temple del Déu Asclepi i també vam veure una casa grega. Al acabar aquesta activitat vam entrar al museu on vam poder veure diferents peces trobades entre les restes i l’estàtua originària del Déu de la medicina, Asclepi.
Després vam dinar i cap a l’escola!!