L’astronauta Eustàkia

El curs 2015-16 ha començat amb la visita inesperada d’un personatge molt peculiar: l’astronauta Eustàkia.

astro

La seva nau va caure damunt el taulat de l’escola. Molt preocupada, l’Eustàkia ens va demanar ajuda per poder reconstruir la nau, i recopilar tota la informació de l’espai que va perdre durant l’aterratge forçós. Els nens i nenes de l’escola vam decidir que l’ajudaríem a tornar a l’espai. Hem decidit que cada classe tindria el nom d’alguna cosa de l’espai, i treballaríem l’univers per poder ajudar a la nostra amiga.

Els noms de les classes són:

P3- El Sol i la Lluna        P4 – Les estrelles    P5- Els Astronautes

1r – Planeta Terra        2n – Les constel·lacions

3r – Planeta Mart        4t – Planeta Júpiter

5è – Planeta Saturn     6è – El Big Bang

Esperem aprendre moltíssimes coses aquest curs !!!