LA CASTANYADA

El dimecres 30 d’octubre, vam anar a Saus per celebrar la Castanyada. Els nens i nenes de 5è i 6è van marxar abans per preparar els jocs. Quan tots vam haver arribat, vam esmorzar en rotllanes per cicles. Després ens van deixar una estona de joc lliure. Seguidament, vam fer els jocs que havien preparat els dinamitzadors de cicle superior. Hi havia 5 grups d’infantil, 2 de cicle inicial i 2 de cicle mitjà. Quan vam acabar, tots ens vàrem tornar a posar en rotllanes per cicles i vam dinar.
Havent dinat, els nens i nenes de l’escola vam fer 3 rotllanes, una d’infantil, una de primària i una per les castanyeres (que eren els nens i nenes de 6è disfressats) i vam cantar tots junts cançons de la Castanyada. Quan vàrem acabar les cançons, les castanyeres ens varen repartir les castanyes i després vam tornar cap a l’escola.