Festa de final de curs

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Aquest passat divendres 17 de juny vam celebrar la festa de final de curs. Com a cloenda, vam preparar pels pares una exposició amb tots els treballs de l’univers que han anat fent durant el curs. També vam preparar uns jocs perquè les famílies juguessin durant una estoneta. A cada joc que jugaven podien recollir una peça per arreglar la nau de l’Eustàkia, l’astronauta que va aterrar a l’escola a principi de curs i que ara ja ha de marxar.

Un cop vista l’exposició i fets els jocs, va ser el torn de les mestres de música i educació física, que van mostrar el ball de percussió corporal fet amb els tots els nens i nenes de l’escola, i també una cançó.

Després el protagonisme va passar als alumnes de 6è que aquest any marxen a l’institut. Com cada any els companys de 5è els van preparar una cançó de comiat, les tutores els van entregar les orles de final de curs, i els pares els van regalar un llibre de fotografies perquè recordin la seva infantesa a l’escola. Desitgem que tinguin molta sort en la nova etapa que comencen.

Per acabar la festa, famílies i mestres vam anar a a fer un bon sopar al pavelló.

Aquí teniu les fotos:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *