Diada de Sant Jordi 2016

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Aquest any la Diada de Sant Jordi ha caigut en dissabte, però això no ha estat cap obstacle perquè l’escola celebrés els Jocs Florals com marca la tradició.

De bon matí els alumnes de cicle superior van anar a vendre roses pel poble, mentre les mares muntaven la parada de llibres a l’estació de tren. Fins allà van anar els nens i nenes dels altres cicles per veure el munt de llibres que hi havia. Els més petits van aprofitar per anar al centre de dia i recitar un parell de poesies als avis i àvies del poble. Sempre és emocionant veure la cara d’alegria de petits i grans!

A la tarda, al Cinema Sonora,  els guanyadors dels Jocs Florals 2016 d’enguany van rebre el seu premi -un llibre- i els que van obtenir el 1r premi van sortir a l’escenari a llegir el seu escrit.Els premiats d’aquests any han estat:

1r premi
Cicle inicial Poesia: Rita Pich per “l’Arpa”

Prosa: Valentina Vitale per “Les constel·lacions es mouen”

Cicle Mitjà Poesia: Biel Serra per “L’Univers”

Prosa: Martí Farreró per “El meu equip”

Cicle Superior Poesia: Clàudia Ocaña per “El príncep exaltat”

Prosa: Oriol Tutusaus per “La festa sorpresa”

2n premi
Cicle inicial Poesia: Jordi Vilalta per “El gat”

Prosa: Thais Cajas per “El gegant”

Cicle Mitjà Poesia: Aida Déu per “Camallera”

Prosa: Rita Pella per “Cocu”

Cicle Superior Poesia: Sergi Ruiz per “Camins nostres”

Prosa: Ana Galià per “Sense títol”

3r premi Accèssit
Cicle inicial Poesia: Martí Casas per “La sargantana”

Prosa: Amal El Mamouni per “La banya perduda”

Clàudia Massó per “Els planetes”

Arnau Sabrí per “En Pitu i l’avió

Cicle Mitjà Poesia: Mia Major per “L’escola”

Prosa: Laura Naumowicz per “Em vull casar”

Cicle Superior Poesia: Luca MArtínez per “Bàsquet”

Prosa: Damià Xifra per “L’illa de Fènix”

Cal dir que tots els alumnes van esforçar-se molt a fer els seus escrits i va ser complicat pel jurat escollir els guanyadors. Així doncs, enhorabona a tots els participants!

Un cop tots els premiats van recollir el seu guardó, tothom va fer cap a l’escola, on hi havia les paradetes de llibres i roses de cicle superior i les boníssimes coques de cicle mitjà!

Un any més volem agrair la col·laboració dels pares i mares que van ajudar en el transport, muntatge i organització de les parades de roses i llibres, i als grans experts en pastissos i coques que van endolcir una jornada, com sempre, fantàstica. Recordem que els beneficis d’aquesta Diada es destinen a les colònies dels nens i nenes de l’escola.

Aquí us deixem amb les fotos de la Diada de Sant Jordi 2016: