Dia Escolar de la No-violència i la Pau

Avui hem celebrat el Dia Escolar de la No-violència i la Pau al camp de futbol de Camallera amb les ja tradicionals curses solidàries per cursos. Després de les curses, els alumnes d’infantil han cantat la cançó “Somnis d’infant” i els alumnes de primària han cantat “Al país blanc”, una cançó que parla de la situació del refugiats i ho personalitza en una nena que està trucant a la nostra porta, que necessita estimar i ser estimada, que ha de començar a oblidar per poder mirar amb il·lusió cap al seu futur.
Aquest any com activitat solidària, des de l’escola es fa una recollida econòmica de mínim 1€ per alumne. Al llarg de la setmana hi haurà una guardiola a l’entrada on podeu dipositar l’euro vosaltres mateixos amb els vostres fills o que el portin ells i ja ho faran amb la tutora.
Els diners recaptats aniran en benefici de l’entitat “RefuGis. grup de voluntariat del Gironès”. La seva tasca consisteix en donar ajuda i suport a entitats que treballen sobre terreny a Grècia i Sèrbia.
Ens agradarà comptar amb la vostra participació.