Dia de la PAU 2015

Colom de la PAU

El temps ens ha donat una petita treva i hem pogut fer les activitats plantejades per celebrar el dia de la PAU, tot i que s’han hagut de retocar una mica…

El motiu pel qual es fan curses ve d’una iniciativa de SAVE THE CHILDREN, en la qual es recorrien una quilòmetres i per cada distància es donaven uns diners a aquesta ONG.
Hem mantingut aquesta iniciativa, focalitzant més l’esforç per aconseguir una fita, el respectar-nos com a rivals en una competició, en gaudir de l’esport, lluny de la mera competició que suposa una cursa. Una mostra en va ser el final de cursa de l’alumnat de cicle superior, arribant tots junts, agafats de les mans.

Per acabar aquesta celebració es van repartir pomes a l’escola a tots els participants gràcies a la col·laboració de Lluís Clotas i Isabel Illa de Valveralla.

Gràcies a tothom, també, per col·laborar en la recollida d’aliments!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *