Concurs de dibuix “El Banc dels Aliments”

El Banc dels Aliments de Girona ha promogut aquest any, per primera vegada, un concurs de dibuix escolar, per alumnes de 5è i 6è de primària, sota el lema «Contra la fam i el malbaratament d’aliments». L’acció s’emmarca dins les campanyes per conscienciar la població sobre la situació de la fam a les comarques de Girona.
La nostra escola hi hem participat i els guanyadors dels Terraprims van ser la Júlia Godo de 5è i l’Oriol Llorens de 6è.
El passat mes de febrer van anar a recollir el premi a Girona on se’ls va obsequiar amb un diploma.
Enhorabona als guanyadors i felicitats a tots els participants !