Concert de Santa Cecília

El passat 22 de novembre a la tarda, tota l’escola vam celebrar Santa Cecília, la patrona de la música.

Ens vam trobar a les escales de pati. Per començar, tots els nens i nenes i les mestres, vam interpretar una cançó tots junts: “A sota d’un bell prat”. Hi ha hagut alguns nens i nenes que també se la van estudiar amb el seu instrument a casa. En total van ser tres teclats, dos violins, una guitarra elèctrica, una arpa, alguns de cicle supoerior amb flautes dolces i la Tere amb l’acordió. Aquesta cançó parla dels personatges fantàstics que aquest curs tenim a l’escola: follets, monstres i bruixots, cocollones, dracs, fantasmes, vampirs, ogres, trolls, elfs i sobretot en Gling Gling, el nostre follet amic. És una cançó molt bonica que ens ha agradat molt a tots i totes i que sempre tenim ganes de cantar. Després, cada curs va cantar una cançó relacionada amb el personatge de la seva classe.

Al final, les mestres també van cantar una cançó en un idioma africà, “Siyahamba”, i van ballar una dansa de bruixes amb les escombres i tot!!!

Us deixem uns vídeos. Esperem que us agradi!

Classe de 4t