Competències bàsiques i visita a l’institut

COMPETÈNCIES BÀSIQUES
Dimarts 6 de maig, els alumnes de 6è vam fer proves de competències bàsiques: primer la prova de català i després la de matemàtiques. L’endemà vam fer la prova de castellà, i finalment anglès.
Nosaltres creiem que la prova més difícil va ser la de castellà perquè vam haver d’escriure un article d’una revista, l’audició del dictat era massa ràpida i les lectures eren difícils d’entendre. En general, tota la prova era complicada. La resta de proves eren bastant assequibles.

VISITA A L’INSTITUT EL PEDRÓ
Dimecres 7 a la tarda els alumnes 6è vam anar a visitar l’institut El Pedró de l’Escala. Primer de tot, la directora ens va portar a l’aula de 1r d’ESO A i ens va fer cinc cèntims de com funcionava l’institut.
Després ens va fer una ruta guiada pels diferents espais de l’institut: el laboratori, l’aula de visual i plàstica, el taller de tecnologia (on ens van ensenyar projectes tecnològics fets pels alumnes), l’aula de música, la biblioteca, la cantina, el gimnàs i els vestidors (als quals no vam entrar).