Batucada a infantil

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

La setmana passada, la Laia, la practicant de P5, va portar a la classe de música instruments de percussió molt diferents dels que tenim a l’escola. Alguns eren molt grans i sonaven molt greu i fort, com el surdo o el goliat i d’altres més petits com la caixa, el tamborino, la campana… Vam veure que aquests instruments es toquen amb diferents tipus de baquetes, com les masses o les escombretes.
Vàrem aprofitar per descobrir altres instruments de percussió que també tenim a l’escola, com l’agogó, la darbuka, el güiro, el shekeré… i un cop els vam veure i escoltar ens vam animar a fer una petita batucada entre tots.
Us en deixem una mostra!!! Esperem que us agradi!!!

Alumnes d’infantil