ASSEMBLEA RECICLATGE

Dimecres 19 de febrer vam fer l’assemblea del segon trimestre sobre el reciclatge. Van començar introduint el tema els representants del comitè ambiental amb una representació de l’anunci de “Reciclar bé, un joc de nens” de l’Òscar Dalmau. A continuació, els nens de CS van explicar el que havien fet per veure com reciclen els nens de l’escola: primer van buidar les papereres del pati i van veure que no sabem reciclar o que ens fa mandra llençar les deixalles al lloc on toquen. Després de l’anàlisi van proposar posar més papereres de reciclatge al pati. Els nens i nenes de CM van explicar les tres erres (Reduir, Reutilitzar i Reciclar) i van fer un joc per veure si ho havíem entès. Els alumnes de CI van explicar què s’ha de posar a cada paperera i van fer uns cartells informatius que van repartir a cada classe. Els nens i nenes d’infantil van gravar un vídeo on mostraven la vida d’un plàstic, d’un paper i d’una pela de plàtan. També van cantar una cançó de reciclar amb la col·laboració d’algunes alumnes de cicle superior que feien la percussió.
Vam acabar l’assemblea cantant tots junts la cançó d’en Pitu Tries: Si triem junts sona millor.