ASSEMBLEA: KUNG FU PANDA – ESFORÇ

Dimecres 28 vam celebrar l’assemblea d’aquest trimestre amb el títol L’ESFORÇ I LA SUPERACIÓ.
A partir del visionat de la pel·lícula “Kung fu Panda”, a classe vam parlar de l’esforç, les coses que ens costen, les coses que volem millorar i de les coses que sabem fer bé. Després de parlar-ne a l’aula, ho vam explicar a l’assemblea:
Els nens i nenes de cicle mitjà, van fer el banc de temps, cada alumne va explicar allò que sap fer molt bé i ho va oferir a la resta de companys. Ho van escriure en unes flors que quedaran penjades al suro de l’entrada perquè tothom ho pugui veure.
Els alumnes de cicle inicial van cantar una cançó sobre l’esforç, la voluntat, la constància,… Després van explicar allò que volen millorar i ho van penjar en una pomera, a veure si amb el temps… surten bons fruits.
Els nens i nenes de cicle superior van explicar diferents coses que saben fer bé, però que els hi ha costat esforç aconseguir-ho.
Finalment, els més petits de l’escola ens van cantar una cançó sobre l’esforç i que ens va agradar molt. Van repartir la lletra a les altres classes per cantar-la quan no ens surti alguna cosa.
I és que… l’ingredient secret és que no hi ha ingredient secret! Creu en tu mateix.