Assemblea 3r trimestre: Reutilitzem

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

La última assemblea del curs ha girat entorn a la paraula REUTILITZAR. Tots els alumnes de l’escola han reflexionat sobre què vol dir aquesta paraula i s’han fixat en l’entorn immediat per veure quines coses reutilitzem i quines podríem reutilitzar. Alguns cursos han fet jocs i manualitats reutilitzant diferents materials, i ens ho han explicat. Els alumnes de educació infantil han gravat un vídeo. Aquí teniu els treballs finals: