Dia internacional de la PAU i la NO VIOLÈNCIA: 30 de gener

Durant tota la setmana a l’escola hem estat fent una recollida d’aliments per col·laborar amb el “Banc dels aliments”.
Dijous 30 a la tarda vàrem celebrar el Dia de la Pau fent curses al camp de futbol. Van començar els més grans fent dues voltes, després els d’educació infantil que varen córrer mig camp, a continuació els de 1r, 2n i 3r van una volta, i vam acabar les curses fent una volta final pares, mares, mestres i alumnes conjuntament.
Seguidament vam cantar cançons per la pau. Primer van cantar els d’infantil la cançó “El món seria més feliç” (Cançó popular) i després els de primària van cantar dues cançons: “La vall d’artigues” (Gossos) i “Que canten los ninos” (José Luis Perales). Per acabar aquesta celebració es van repartir pomes (boníssimes) a tots els participants, gràcies a la col·laboració de Lluís Clotas i Isabel Illa de Valveralla.