Sortida per la comarca

Com que aquest trimestre l’alumnat de Cicle Mitjà ha estat treballant en un projecte interdisciplinari sobre la Ribera d’Ebre, el passat 28 de febrer els nens i nenes de 3r i 4t van fer una sortida per la nostra comarca. Van visitar el Consell Comarcal, on els va rebre el seu president, Francesc Barbero, i els va explicar el funcionament d’aquest òrgan de govern; l’alumnat li va poder fer preguntes. Després van anar a Miravet, on van visitar el castell templer i també l’obrador del terrissaire Josep Papaseit. La terrissa de Miravet té renom i fama. Una tradició musulmana amb arrels ibèriques i romanes, que han perpetuat en el temps els mestres canterers (tal com coneixen els terrissaires a Miravet).

Vegeu algunes imatges de la sortida clicant aquí.