Reprenem els espais dels grans

Amb el mes d’octubre, es van reprendre els espais, un moment d’aprenentatge, relació i comunicació que permet al nostre alumnat actuar, experimentar i interactuar amb companys i companyes de la seva comunitat a partir dels reptes plantejats. Són espais en què es fomenta l’autonomia i la competència d’aprendre a aprendre.

En la comunitat dels grans (4t, 5è i 6è) són tres els espais que s’ofereixen: Einstein, C3PO i Sàpiens.

A Einstein convidem l’alumnat a realitzar els seus propis experiments i investigacions; C3PO apropa els infants a les eines i dispositius tecnològics; i finalment, Sàpiens, vol promoure la curiositat sobre aspectes que van des de la història, l’art o la literatura passant per la llengua.

Cliqueu aquí per veure les fotos!