Projecte compartit “El món de la flora”

L’alumnat de 4t participem en el projecte compartit “El món de la flora”, que organitza i dirigeix el Camp d’Aprenentatge de Flix. Es tracta d’un projecte en què participem diferents escoles de la nostra comarca, la Ribera d’Ebre.

El dimecres 3 de novembre vam realitzar diferents activitats. Per començar, al matí i a la nostra classe, vam fer diverses tasques per conèixer quins eren els nostres coneixements previs sobre el tema de la flora. Després, vam anar a l’Illa d’Ascó, on vam esmorzar i vam fer el treball de camp, que estava dividit en 4 racons. A la tarda, un altre cop a la nostra classe, vam fer diferents activitats d’avaluació per comprovar tot el que havíem après durant el dia.

Properament elaborarem un producte final del projecte en què quedarà plasmat tot allò que hem après. Ja el tenim en ment. Quan el tinguem llest, ja us l’ensenyarem!

Si voleu veure fotografies que van anar fent-nos durant aquell dia, cliqueu aquí.