L’alumnat de CS per Barcelona

Avui l’alumnat de Cicle Superior ha anat d’excursió a Barcelona.

Ha visitat el Palau del Parlament de Catalunya, on ha pogut conèixer la seva història, les seves funcions, la seva organització… Han conegut el Saló de Sessions, el Saló Rosa, la Rotonda, el Saló dels Canelobres… i, abans de marxar, ha baixat per l’Escala d’honor. Tot plegat, molt interessant!

A continuació, els nois i noies han anat a donar un tomb pel parc de la Ciutadella, on s’han pogut fotografiar amb un mamut de formigó d’escala real i també amb la gran cascada, que avui no funcionava pel decret de sequera.

També han visitat l’Hivernacle, reobert el passat desembre després d’estar 14 anys tancat. Allà hi han pogut observar diferents plantes tropicals, que els han agradat molt.

Seguidament han anat al Centre Martorell d’Exposicions (també reobert el mes de desembre passat), on han visitat l’exposició temporal WOW, que mostra escenes de diferents animals en acció recreades pel taxidermista-escultor Antonio Pérez. Ha estat espectacular!

Després, han dinat i han tingut una estona d’esbarjo al parc de la Ciutadella i, abans de marxar, han visitat la monumental Estació de França.

Ha estat una gran jornada, ben aprofitada, en què han gaudit i han après moltes coses.

Cliqueu aquí per accedir a l’àlbum de fotografies de la sortida