L’alumnat de 6è llegeix “Fill de rojo”

L’alumnat de 6è ha treballat durant les primeres setmanes de curs l’àlbum il·lustrat Fill de rojo: un llibre de l’escriptor Joan Portell Rifà, i que ha estat il·lustrat per l’Ignasi Blanch Gisbert.

Una activitat de lectura molt enriquidora ja que en acabar-lo, han tingut l’oportunitat de realitzar un club de lectura amb el seu autor, Joan Portell. Això va ser el passat 2 de novembre. Una trobada a la Biblioteca Municipal que s’emmarca en el programa ‘La Batalla de la memòria. Llegir per recordar’ de les Biblioteques de les Terres de l’Ebre.

El llibre ens ha traslladat a la difícil època de la guerra civil espanyola i hem pogut conèixer les dificultats de la gent que ho va viure. El relat està inspirat en uns fets i uns personatges reals.

Al seu dia, vam completar la lectura del llibre amb la visita a l’exposició que va acollir Ascó per commemorar els 85 anys de la Batalla de l’Ebre.