Carnaval – 4t

Aquest curs la nostra disfressa ha estat relacionada amb l’autor que l’alumnat de Cicle Mitjà treballem en el Projecte Artistes: el figuerenc Salvador Dalí. Vam confeccionar un antifaç inspirat en un rellotge tou de la seva obra “La persistència de la memòria” i en la capa que dúiem posada hi portàvem la signatura de l’artista. Ens ho vam passar molt bé lluint la disfressa pels carrers del nostre poble i, sobretot, jugant amb el confeti al final de festa que vam celebrar a la pista roja de l’escola.

També vam ser molt bons nens i nenes i vam complir amb les consignes que va manar el Rei Carnestoltes: anar vestits d’esportistes (dilluns), anar molt mudats (dimarts) i anar vestits de dol (Dimecres de cendra).

Fins l’any que ve, Carnestoltes!

Fotografies.

.