Finals de la 1ª Sant Miquel Balloon Cup

La setmana passada es van dur a terme les finals de la primera edició del torneig “Sant Miquel Balloon Cup”, una iniciativa amenitzada per l’àrea d’Educació Física de l’escola que va generar gran expectació. A partir dels interessos de l’alumnat i la voluntat manifesta de voler jugar amb globus, va sorgir la iniciativa d’apropar-los una proposta que es va fer molt viral a les xarxes, un esdeveniment esportiu organitzat per lbai Llanos i Gerard Piqué: la “Balloon World Cup“. Una competició per equips (classes) amb rivalitat, però també amb molt de companyerisme, respecte i animació. En resum, una jornada d’esport fantàstica.

En aquest vídeo podeu veure algunes imatges de les tres finals celebrades el 15 de febrer entre els participants de Cicle Inicial, Cicle Mitjà i Cicle Superior.