Pla de consum de fruita

Un any més el nostre centre s’ha adherit al Pla de Consum de Fruita a les escoles, un pla amb iniciativa de la Unió Europea i finançat pels departaments d’Agricultura, Salut i Educació.

Aquest pla consisteix en donar a conèixer a l’alumnat d’educació primària tant les propietats de la fruita com els beneficis del seu consum. També ens ajuda a conèixer la varietat, producció i l’estació en la qual es produeixen les fruites. A més de poder assaborir cadascuna de les fruites de la nostra proximitat.

El pla de consum de fruita ens proposa el seu consum com alternativa a menjar aliments de qualitat nutricional menys adient i així afavorir la salut de l’alumnat i promoure’n el consum.

A l’escola aprenem que hem de consumir fruita i verdura en cada àpat i també que hem de tenir un estil de vida actiu per tal de potenciar accions que afavoreixen la nostra salut.

Si cliqueu aquí, veureu alguns dels nostres alumnes menjant peces de fruita.