Internet Segura amb els Mossos d’Esquadra

Com que el proper dia 7 de febrer és el dia de la Internet Segura, avui hem rebut la visita d’un agent del cos dels Mossos d’Esquadra per fer-nos prendre consciència de la necessitat de construir entre totes i tots una Internet millor: més segura, més saludable, més ètica.

Al matí ha fet dues xerrades: primer, amb l’alumnat de Cicle Superior i, després, amb l’alumnat de Cicle Mitjà.

A la tarda, a L’hora del cafè, ha estat el torn de parlar amb les famílies. S’han donat a conèixer alguns dels riscos associats a les pantalles (ús excessiu, continguts, exposició a les xarxes socials, sobreexposició…) i s’han donat alguns consells per promoure’n un ús responsable i supervisat des de l’àmbit familiar.

Moltes gràcies per la teva visita. Quines xerrades més interessants!