Ens estrenem en el programa INFADIMED

Aquest curs la nostra escola s’ha incorporat al Programa INFADIMED que porten a terme les infermeres d’atenció primària per promoure la dieta mediterrània. Hem començat amb la classe dels més petits, I3, i el programa s’anirà estenent a la resta de classes al llarg dels anys. Amb INFADIMED es vol donar a l’alumnat eines perquè puguin decidir què és més beneficiós per a la seva salut.

El programa ha creat una sèrie de dibuixos animats amb un personatge central que és l’encarregat d’explicar als nens els beneficis d’un estil de vida saludable, el Capità Vitamines, el nou superheroi dels nens.

Agraïm a l’ABS de Flix que ens hagi triat per iniciar aquest programa a casa nostra.

Per veure fotografies de la primera sessió, que va tenir lloc ahir dijous 26 d’octubre, cliqueu aquí.