L’escola

L’escola Sant Jordi, és una escola d’una línia amb aules de 15-20 alumnes de mitjana. Està dividida en tres cicles: petits (educació infantil), mitjans (primer, segon i tercer de primària) i grans (quart, cinquè i sisè de primària) i organitzem  la jornada escolar en tres franges horàries d’hora i mitja cadascuna.

Infantil. A la primera franja horària els petits treballem per ambients. Actualment en tenim quatre: la caseta, el taller, el laboratori i la sala. Els ambients son de lliure circulació. Després del pati fem treball de grup i les especialitats i a la tarda Tallers. Els tallers són dirigits i els d’aquest curs són: expressió corporal, experimentació, jocs de taula i educació artística.

L’alumnat de primària funcionem per plans d’aprenentatge on s’hi inclouen propostes  de català, castellà, matemàtiques i altres feines complementàries. També es fan sessions de gran grup per treballar continguts específics. La plàstica, la música i l’educació física es fan d’una hora i mitja setmana.  La llengua anglesa (des de i5), també es treballa per plans d’aprenentatge (a primària) on es dediquen unes sessions concretes a cada tema.