ZUMBA A LA PLAÇA PRAYSSAC

Aquest dijous 25 d’abril hem celebrat el dia de l’activitat física al carrer. Una jornada esportiva i participativa on totes les escoles i instituts de Catalunya s’han inscrit per promoure l’esport al carrer.

La nostra escola ha volgut participar fent  Zumba a la plaça Prayssac,

Les mares Vanesa Martínez, Judit Ropero i Montse Padró ens han fet una sessió de Zumba molt divertida. Tots els nens i nenes han participat  amb molt d’entusiasme i s’ho han passat molt bé.

Volem agrair a totes les mares que sempre estan disposades a participar en les activitats de l’escola ja que són un exemple per als nostres alumnes.

Per veure les fotos de l’activitat feu clic a FOTOS I VÍDEOS ZUMBA