XERRADA SOBRE ELS TAURONS

Aquest divendres 22 de març els alumnes d’infantil i primària de l’escola han rebut la visita de l’Oriol Ribot un afeccionat al món de la immersió aquàtica amb taurons que ens ha explicat moltes curiositats sobre la vida d’aquests peixos. Una xerrada que ens ha permès apropar-nos i descobrir el marevellós món d’aquests cans marins. Hem pogut aprendre moltes coses sobre la vida dels taurons: com viuen,  les espècies més comunes, què mengen, com es reprodueixen, quin es el seu comportament i moltes altres coses més, però sobretot en ha ajudat a prendre conciència de quins són els perills que amancen la subsistència d’aquesta espècie marina,  amençada per la contaminació i la sobreexplotació pesquera que fa que algunes espècies com el tauró blanc estiguin en perill d’extinció.

Una sessió en la que hem pogut gaudir  dels videos sobre les immersions marines que ha fet l’Oriol per tot el món i que ens ha servit per conèixer la riquesa marina dels nostres mars però sobretot desmitificar la imatge agresiva dels taurons que ens ha transmès la cinematografia a través de les pel·lícules i la literatura, a fí d’ajudar a conciènciar a les persones de la necessitat de preservar aquesta espècie i el seu ecosistema marí.

Si voleu veure les fotos de la xerrada feu clic al següent  enllaç