Sortida primer cicle mel Múria – El Perelló

El  passat 13 de març 2024 els alumnes de primer cicle de primària de les escoles de la ZER van fer una visita a les instal·lacions de Mel Múria del Perelló, per descobrir moltes coses del món de les abelles. Pel matí els alumnes van poder  fer una visita al centre d’interpretació apícola on van poder conèixer la vida de les abelles, els diferents productes que s’elaboren, vestir-se d’apicultors i observar un rusc  d’on s’extreu la mel. Després de dinar, van fer un taller d’elaboració d’una espelma de cera i una cata de mels. Una jornada en que tots vam poder gaudir d’un dia de convivència amb altres escoles de la ZER.