Gran Recapte

Com cada any l’escola ha participa en la campanya de recollida d’aliments del Gran  Recapte que organitza el Banc d’Aliments de l’Alt Camp durant la setmana del 18 al 24 de novembre . Per aquest motiu l’escola ha organitzat durant tota la setmana la recollida d’aliments bàsics (llet, oli, pasta, llegums, conserves, productes d’higiene…) juntament amb la resta d’entitats col.laboradores del municipi. Una ocasió per despertar l’esperit solidari en aquestes dates nadalenques que preten ajudar aquells que menys tenen i ajudarà a paliar les necessitats bàsiques de moltes famílies. Gràcies a tots/es per la vostra col.laboració!