Fem cagar el Tió a l’Ajuntament

Durant aquesta setmana, l’escola ha organitzat un seguit d’activitats en motiu de la celebració de les festes de Nadal. Com cada any els alumnes i mestres de l’escola s’han desplaçat fins la Casa de la Vila on han estat rebuts pel Sr. alcalde i regidores de l’Ajuntament de Bràfim per fer cagar el Tió. Una tradició nadalenca en la que petits i grans han gaudit d’allò més!  Aquest any el Tió ens ha cagat llaminadures i també un lot de llibres de lectura per cada classe  que ens anirà d’allò més bé per la nova biblioteca de l’escola. De ben segur que ens faran passar una estona de lectura ben divertida. Gràcies al consistori per la seva rebuda i al Tió per tots aquests regals!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *