7a. Xilofonada poètica – Valls 2020

El passat dimecres 19 de febrer va tenir lloc  la celebració de  la 7à edició de la Xilofonada poètica   amb la participació de setze escoles de l’Alt Camp entre elles les quatre escoles que formen la ZER Atzavara i l’EMM  Robert Gerhard de Valls. Els alumnes van interpretar i cantar poemes de Ramon Besora  musicats per la Rosabel Bofarull i dirigits pel  Pol Berlinches. Una acte amb un gran grup d’ alumnes de les diferents escoles  van deleitar amb la seva música xilofònica el nombrós públic que es va aplegar al centre cultural de Valls i  que no es van voler perdre l’ocasió de veure l’actuació.

Si voleu veure el video i el vídeo i  les fotos de l’actuació feu clic aquí.