Equip de mestres

Curs escolar 2023-2024

Els alumnes més petits d’educació infantil estaran sota la tutela del a Sra. Laia Campi Albareda, mestra d’Educació infantil . Els alumnes de primer cicle estaran sota la tutela de la Sra. Nerea Pérez i del mestre el Sr. Francesc Fernández Fortuny , els de segon cicle estan a càrrec del mestre Sr. Aitor Rubio i els de tercer cicle estaran a càrrec del Nuria Gibert. La mestra d’Anglès de l’escola és la Sra. Irene De los Heros.

La Sra. Mercè Solé i Estrada exerceix de directora actualment i dóna classes a educació primària.

Algunes matèries les imparteixen els professors itinerants de la ZER Atzavara, també inclou:   Vilabella i Alió.

L’Escola Sant Jaume de Bràfim acostuma a col·laborar en totes les iniciatives que es duen a terme al municipi. És un mecanisme integrador de Bràfim, una escola oberta al poble.  Aquesta col·laboració és tan estreta que els pares i les mares, l’alumnat i l’equip docent participen en el butlletí municipal. També és freqüent que el centre prengui part en el certamen literari de Sant Jordi. L’Escola Sant Jaume té 61 alumnes matriculats que es distribueixen en quatre grups, el  de parvulari,  cicle inicial, el de cicle mitjà , i el de superior.

Actualment la plantilla consta 6 mestres. L’organigrama de l’Escola Sant Jaume de Bràfim és el següent:

Equip Directiu
Directora Sra. Mercè Solé i Estrada