Sortida Museu del Port

El passat dimecres 9 d’octubre els alumnes de cicle inicial de l’escola juntament amb la resta d’alumnes del mateix cicle de la ZER Atzavara, van visitar l’Observatori Blau situat a la llotja de peix del barri del Serrallo on van fer una visita guiada per tal de conèixer les varietats de peix, els tipus de pesca i com es fa la subhastadel peix que arriba amb les barques dels pescadors del Serrallo. Després van poder gaudir d’un recorregut amb golondrina pel port de Tarragona i en acabar es van traslladar fins al Pont del Diable on després de dinar van fer un recorregut caminant pel bosc i visitar el pont romà del segle I d.C. Un sortida en que els infants van poder descobrir i conèixer millor uns indrets naturals i privilegiats del nostre territori a la vegada que es van relacionar amb d’altres companys d’altres escoles.

Per veure les fotos de la sortida podeu fer clic aquí