Clean up day!

Aquest divendres 10 de maig els alumnes de 1r, 2n i 3r  de primària  han participat en el “Let’s Clean Up” al riu Gaià. Una activitat medioambiental organitzada per la Diputació de Tarragona i l’Ajuntament de Bràfim amb col.laboració de l’Associació Mediambiental La Sínia, que te com a objectiu que els alumnes de la nostra escola col.laborin en la neteja de les deixalles que es poden trobar escampades en un dels espais naturals del nostre poble com es l’ermita del Loreto, així com poder conèixer i investigar el animals que viuen en un tram del riu Gaià, un dels rius més bonics de la mediterrània, en el que han pogut aprendre moltes coses, a més de descobrir un lloc meravellós. Una activitat que en definitiva preten conciènciar els infants en la necessitat de respectar la natura per tal d’evitar la contaminació dels rius i combatre així els efectes del canvia climàtic.

Feu clic aquí per veure les fotos