Trobades multiesportives Cicle Mitjà

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El dilluns 20 i dimarts 21 de març, els alumnes de 4t i 3r respectivament han portat a terme les trobades multiesportives corresponents al seu cicle.

Prop de 300 alumnes en cadascuna de les jornades han pogut practicar 4 formes jugades amb companys/es d’altres escoles de la comarca.

Aquests jocs han estat:

• Mataconills amb pilotes gegants
  • Les 5 fites
  • My God
  • Ringo gol

El temps ens ha acompanyat i molt durant les dues jornades i per tant, els alumnes ho han pogut gaudir de valent.