TROBADA MULTIESPORTIVA

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

La zona esportiva Toni Sabata, va acollir dilluns i dimarts les trobades multi-esport dins el marc del Pla Català de l’Esport a l’Escola. Com cada any, la majoria d’escoles de primària del Berguedà, s’han unit per poder dur a terme les trobades esportives inter-centres. Els mestres d’educació física dels centres van coordinar la trobada a la qual van assistir alumnes de les escoles de Sant Marc-Bassacs, Vedruna, Santa Eulàlia, Xarxa, Sant Joan,  Galceran de Pinós, Alfred Mata, Sta. Mª d’Avià, Princesa Làscaris, la ZER Baix Berguedà, la ZER Berguedà Centre, Fedac Anunciata, St. Martí i l’escola pública de Gironella. L’objectiu d’aquestes trobades és promocionar la part educativa de l’esport a través del joc, i de la mateixa manera, ja que els grups estan conformats per nens i nenes de diferents escoles, per poder treballar l’esperit cooperatiu i socialitzador amb companys diferents del seu dia a dia.

Un total de 553 participants de gairebé tota la comarca, van disfrutar d’un matí ple d’activitats esportives. El recinte s’organitza en diversos espais, en els quals, a través de rotacions tots els participants completen les activitats;  el ringo-gol, gallines-guineus i serps, toca-conills, memory, multijocs, my god i l’original tennis-llençol.

Les properes trobades programades seran el tercer trimestre pels alumnes de cicle inicial.