TROBADA DE TENIS TAULA A BAGÀ

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Divendres 20 de març, es va portar a terme la fase comarcal de tennis taula al casal de la vila de Bagà. El ventall de categories abraçava des de la categoria de pre-benjamins fins als juvenils. Anualment es donen cita a la capital comarcal del tennis taula, els participants de vàries escoles, entre elles: els amfitrions de l’escola Galceran de Pinós i l’INS Alt Berguedà de Bagà, els de l’escola Sant Llorenç de Guardiola, de l’escola Alfred Mata i de Sant Martí de Puig-reig, de l’escola Santa Eulàlia de Berga i de l’INS Pere Fontdevila de Gironella. En aquestes trobades, a les quals s’hi convida a tothom, sovint l’ambient és més festiu que competitiu: els mateixos participants s’ajuden entre ells i els pares i mares col.laboren en l’organització. L’esdeveniment fou organitzat conjuntament pel CTT Bagà i el Consell Esportiu del Berguedà.

De la nostra escola hi van prendre part els alumnes:

• Jofre Albors (4t)
  • Pol Dachs (4t)
  • Aleix Castro (5è A)
  • Albert i Sergi Paños (5è B)
  • Guifré Massana (6è)
  • Joel Garcia (6è)

CLASSIFICACIÓ

Pre-Benjamins M+F

Aaron Añaños (Escola Galceran de Pinós)

Jana Rueda (Escola Galceran de Pinós)

Roger Garriga (Escola Galceran de Pinós)