Trobada bàsquet Cicle Superior

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Un grup d’alumnes de Cicle Superior han participat a la XVa trobada de bàsquet que organitza l’ajuntament de Berga al pavelló nou de la ciutat.

De la nostra escola hi han pres part 2 equips:

• Les bananes de Chicago (5è)
  • Tic Tac (6è)

Han gaudit i suat de valent al llarg del matí tot practicant aquest esport col·lectiu amb equips d’altres escoles de la ciutat i han rebut, a canvi, una pilota per a cada equip participant i a banda se n’han sortejat 5 més que han tocat: una a l’Arnau Rodríguez i l’altra al Jofre Albors.

Tenen una sort que no se l’acaben!